Motorový olej 
	Motul 5100 Ester 10W40, 15W50, 10W50 :    
	
		Syntetický olej pro všechny čtyřtaktní motocykly se společnou olejovou náplní pro motor, převodovku a spojku. Syntetický olej pro čtyřtaktní motory moderních motocyklů, doporučovaný většinou výrobců. Díky esterové aditivaci a přísadám pro společnou převodovku a spojku v olejové lázni jde o o optimální řešení pro většinu současných výkonných motocyklů, u kterých výrobce předepisuje tuto viskozitu. Je přizpůsobený pro hydraulické ventily. Výrazně prodlužuje životnost a zajišťuje plný výkon motoru. Specifikace: API SG, CCMC G-5, JASO MA
 
	
		Syntetické estery se vlivem opačné elektrické polarity svých molekul doslova přilepí ke kovovým povrchům součástí motoru a zajistí tím odolný, dokonale chránící film, který na nich zůstává i poté, kdy je motor mimo provoz a olej není dopravován na mazaná místa. Velmi významně snižují opotřebení motoru při startu a poskytují vynikající ochranu motoru v celém rozsahu provozních teplot. 
 
	
		Já osobně používám 15W50, protože je hustší a zmenší se hlučnost motoru.
		
		Tento olej si můžete objednat u našeho kamaráda motorkáře :
		http://www.motorkari.cz/uzivatel/?uid=17344
		mobil : 608 444 548 
		cena 190 Kč / litr ( sudový ) , dodává v plastových lahvích. 
	
		Možnost objednat olej i v originálních obalech (vyšší cena).
 
	
	Množství oleje :
	Pravidelná výměna oleje : 2,6 l
	Výměna včetně filtru : 2,8 l
	Celkové množství : 3,2 l
	Utahovací moment vypouštěcího šroubu : 43 Nm
	 
	           Maximalní hladina pol."a"
	 
	 
	Olej do kardanu : 
	Množství oleje : 0,19 l
	Doporučený olej : SAE 80 API GL - 4  i GL - 5,   hypoidní olej !!    Třeba tady : Klikni 
	
		V současnosti jsou používány následující čtyři výkonnostní třídy:
	
		- 
			GL-3 - nízkoaditivované oleje pro manuálně řazené převodovky se středním namáháním
 
		- 
			GL-4 - oleje vysoce aditivované určené především pro ručně řazené převodovky a málo zatížené hypoidní převody
 
		- 
			GL-5 - oleje určené pro vysoce zatížené hypoidní převody, pracující v nejtěžších provozních podmínkách, vystavené proměnnému rázovému zatížení
 
		- 
			GL-6 - oleje pro hypoidní převody pracující v extrémních podmínkách. Zatím se používají velmi zřídka
 
	
	
		Oleje API GL-5 a GL-6, i když mají vyšší výkonnostní třídu než API GL-4, se nehodí pro použití v ručně řazených převodovkách, protože může docházet k zalepování synchronů a poškození převodovky.
 
	 
	Utahovací moment vypouštěcího šroubu : 23 Nm
	
	
  
 
	 
	 
	Výměna oleje v kardanu : Klikni 
	Olejové filtry na Virago 535 :  
	     
	VESRAH SF-2003 
	 
	Hiflofiltro - HF 145
	 
	Delo - 4X7-13440-90
	 
	Champion - X 302 -  ten používám já
	 
	 
	
	
		Výměna olejového filtru
		
 
 
	 
	Odšroubuj tři inbus šrouby (správně je tedy pouze inbus.Varianta imbus vznikla jako hovorová podoba, není však v češtině přípustná) a pod krytem je papírový olejový filtr a  nezapomeň taky občas vyměnit O-kroužek (pol. 3).
	O-kroužek má vnější průměr 70 x 3,5 mm, nebo vnitřní 63 x 3,5 mm, 
	pozor musí být olejivzdorný, nejlepe originál !
	 
	
	
		Hadice odvětrání klikovky.  
 
	     
	 
	Front fork - přední vidlice :
	Množství oleje : 228 cc ... 1cc = 1 ml.
	 
	Hladina oleje:
	176 mm od vrchu trubky při plném stlačení a bez pružiny.
	 
	 
	 
	 
	 
	Video, revize tlumiče : Klikni 
	 
	
	 
	                                                                            
	   Teploměr oleje :
	
	
  
	 
	Motorku můžeme vybavit přídavným teploměrem oleje, který se montuje místo olejové zátky.
	Jedna z možností nákupu je zde : Klikni
	Vzduchový filtr :
	HFA 4502 Yamaha XV 535 Virago  nebo  vysoce kvalitní japonský vzduchový filtr Meiwa   
	Klikni r.v.96-03
	
	
	
  
	 
	A zde je schovaný (foto kolega) :
	 
	 
	 
	 
	Benzínový filtr :
	
	
 
	 
	                  Originál                                         Trochu lepší verze.